Helg igen...

Vad tiden går snabbt! Var ju inte alls längesedan det var helg och här kommer den igen. Inte föratt jag är missnöjd med att det är helg utan snarare föratt tiden rinner iväg snabbare än man hinner att blinka. Den här graviditeten är snart (äntligen) över och den 4/12 är det dags för ett nytt ultraljud. Ska bli spännande att se vad dem säger och om det verkligen är rimligt att jag ska gå tills Januari slut?! Jag är ju stor som ett hus! Under kvällen funderar jag på om jag ska rota fram lappar med tider och annat för att skriva upp i allmanackan, så man får liiite struktur och inte missar fler tider till mvc, diabetes m.m. Sedan har jag lite uppgifter att ta itu med eftersom att jag funderar på att göra mitt sista prov (jobbigt) i skolan på Onsdag oxå, jag får se hur det blir. Är väl inte riktigt redo för att släppa taget om pluggandet riktigt ännu känns det som. Det har verkligen varit skitkul att få lära känna nya människor ♥Tina♥ och att få visa min smartare sida då det gällt grupparbeten. Tro det eller ej, men ahh jag kan vara smart!;) Uch vad jag kommer att sakna allt och alla när det är över, även M.K om jag ska vara riktigt ärlig! Nu till något helt annat. Amelia är i esset här hemma och längtar nog en hel del tills Måndag då vi ska till Leklandet med Alexandra och Isak:) Hon har sagt att hon ska visa "Islak" hur man ska åka dem stoora rutschkanorna;) Hihi...


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0