Första advent

Hej hopp alla goa och glada! Idag är det första advent. Ni har väl inte glömt att tända första ljuset va? Det har vi gjort och här är julstämningen på topp. Alla julklappar är inhandlade och nedräkningen har börjat:) Freddy har julklappar kvar att handla och bla till mig. Eftersom att han har så fruktansvärt dålig fantasi så ville han att jag skulle skriva en önskelista;) Vilket *söt pucko* hehe. Ärligt talat så känns det som att man har vuxit ifrån det där med julklappar, visst att det är jätteroligt och spännande att få något som har fint julklappspapper runt. Men är ju inte direkt så att man sitter som förr och kryssar i Fatter BR katalogen? Nu är man nöjd med det man får lixom. Amelia har varit rent av förjävlig idag och tanken på att strypa henne har slagit mig ett ex antal gånger, ahh nästan iallafall. Hoppas att humöret ligger på topp under morgondagen då vi ska åka till Leklandet... Nu måste jag kila, maten är klar!

♥Amelia väntar med spänning på julklapparna och tomten.

♥Hoppas att alla får en riktigt mysig första advent.


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0