En oförglömlig åktur

Tjingeling folket! Uch och fy vilken slö morgon. Fick nattebesök inatt runt 01.00 tiden av morbror Peter som frågade om vi hade lust att åka med till Karlssons (mini Ullared) i Bräkne Hoby, jag och Freddy. Självklart ville vi det! Tror att jag somnade runt 04.00 tiden inatt och redan klockan 09.00 åkte vi hemifrån. Ääääntligen tänkte jag! Här ska det handlas. Elin satt och pratade om att hon skulle köpa både det ena och det andra. Väl framme rusar vi in bland alla kläderna som faktiskt var mycket billiga. Och jag fick ihop både bäbiskläder, kläder till Amelia, ännu mera julklappar + lite annat smått och gott. Elin som packat halva deras kundvagn försvinner och efter några minuters letande hittar jag henne och Peter med en tom kundvagn?! Men hallå! Vart är din kundvagn säger jag till Elin som pekar på den tomma. Jag ångrade mig säger hon medan Peter kommer fram ifrån hyllorna med ett Wc block för 14.50. KÖRT HEEELA DEN VÄGEN FÖR ETT WC-BLOCK?! Inte kloka någonstans ju! HAHA! Själv kom jag fram till kassan där jag snällt fick betala 877kr;) Ska man åka iväg för att shoppa så SKA man shoppa. Jag var nöjd iallafall... och Peter var ju supernöjd med sitt WC-BLOCK som avger blå färg i toalettstolen!:D 




Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0