Stackars liten

Idag när vi vaknade såg jag hur Amelias svullnad efter myggbettet har blivit ännu större än vad den var igår:( Tycker så synd om henne. Ringde till sjukvårdsrådgivningen och hon jag pratade med gav oss en tid idag klockan 15.20 till en jourläkare på wämöcenter. Där ska hon få kortison så att svullnaden försvinner. Är mest orolig att det är getingstick hon har fått utan att man har märkt det. Nu sover hon iallafall min lilla gumma. Efter läkarbesöket åker vi upp till Freddys föräldrar, Amelias farföräldrar och mina svärföräldrar...ja just det! Morbror Peter ville egentligen att vi skulle förlja med och åka båt ute i skärgården men kändes inte så lockande när Amelia ser ut som hon gör idag. Folk hade väl stirrat ögonen ur sig. Nu har jag gått in i vecka 13 och har redan märkt av små otydliga fosterrörelser. Längtar tills vi får göra första ultraljudet nu. Sitter och kikar runt på vagnar för fullt och har fastnat för en brio happy, den citrongula eller bruna? Om det finns några läsare så kan ni väl ge ett tipps på en fin och inte allt för dyr vagn?

♥Min älskade lilla Amelia inne i magen♥


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0