Jäää*la myggor

Idag vaknade vi och gjorde oss i ordning för att åka hem till Freddys föräldrar, Amelias farföräldrar och mina svärföräldrar, ja precis ni förstår;) Amelias pol plockades fram så fort vi kom ur bilen. Fyllde den med några hinkar vatten och Amelia hoppade glatt i. Där sprang hon mellan sandlådan och polen hela dagen. Jag passade på att måla Amelias skrinda, den blev riktigt fin tycker jag. Senare på kvällen blev dags för grillat! Tagit massor med kort från dagen som varit. O.B.S Amelia har inte varit i slagsmål, en mygga har varit och smakat på henne.

Amelia myser i polen...

Bebisen myser oxå i solen...

Har du tröttnat på att bada Amelia?!

Jag ska ha en bulle fattaru väl!

Svärmor är världsbäst på att baka!

Amelia visade sin kaka som hon hade bakat...

Amelia roffade åt sig ytterligare en bulle!

Leo i värmen.

Lilla Pyret...

En trött Amelia på hemväg!


Kommentarer
Anonym

Haha ni ska inte ha "Bröderna Lindbloms" autograf på kärran? ;D

2009-10-13 12:00:33

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0