100kg+

Jadå, nu börjar man verkligen märka hur magen växer. Tycker att bebisen borde få plats i det Amelia lämnade efter sig... men icke. Idag har vi varit i Inglatorp hela dagen, eftersom att vi aldrig åkte upp igår. Amelia har badat idag igen. Freddy och hans bror Johnny har stått och grejjat med bilarna... som vanligt och jag, jag har inte gjort någonting! Jodå, plockade en liter jordgubbar i svärfars jordgubbsland, fikade och satt i solen och njöt av värmen. Kom fram en dam i Inglatorp idag, närmare bestämt en väninna till svärmor och klappade mig på magen... och sa -Ojoj! Hur visste hon det? Eller menade hon på att jag varit glupsk av mig? Hehe! Nedå, sanningen läcker ut mer och mer... och snart vet alla vad som döljer sig där inne.

Amelia i polen med kall glass...

Visar sin uppblåsbara racerbil som hon fått av farbror Johnny...

Skruttan färdig badad...

Amelia ville hjälpa pappa och Johnny istället...

Amelia bestämde sig för att cykla istället, det var roligare!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0