Mat,mat,mat!!!

Ja då sitter man uppe i Fridlevstad hos mamma och väntar på att maten ska bli klar. Potatismos och hamburgare blir det! Tidigare idag var vi uppe hos Freddys föräldrar men bestämde mig sedan för att åka hit för att ta ett dopp i poolen eftersom att Freddy skulle grejja med folkracebilen... som vanligt. Både jag, "nudist" mamma.. only you know what i meen:D, Nuttan och Amelia tog oss ett dopp i den iskalla poolen:S Riktigt kallt var det och Amelia frös en bra stund efter att hon fått på sig kläderna igen. Ne, nu är maten snart klar så får väl lyfta min fastfrusna rumpa och hjälpa till lite:)

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på idag, men var glada för det!!!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0