Underligt!

Ja, det må jag säga att jag tycker, det är ytterst underligt att mina inlägg som jag skriver inte kommer upp? Eller... nej nu ljuger jag! Fy på mig! Har ju inte haft tid att skriva så det är egentligen inte märkligare än så:P Jag är laaat, fine jag erkänner:D Hur som helst har vi varit iväg en hel del de sista dagarna och det behövs nu innan skola/dagis börjar igen. Vi har varit i Inglatorp, hos mamma i Fridlevstad, shoppat och en hel del av tiden har vi tillbringat på soffan framför tvn oxå om jag ska vara helt ärlig. Skolan börjar den 10e Augusti igen och jag känner mig helt nojjig inför det eftersom att jag har ett prov direkt när vi börjar som jag inte orkar ta itu med. Känner att det kommer skita sig åter igen. Finns även andra saker som kör ihop sig när det gäller skolan, kommer inte in på skolportalen (om det inte är sommarlov) där oxå det vill säga:S Graviditeten tar kol på mig och det har varit mycket förkylning här hemma oxå, det tar även det på krafterna. Men iallafall tänker jag sätta mig under morgon dagen och få in det jag tappat under lovet när det gäller provet, så kanske det finns en liten chans att jag klarar det. Freddy håller på med den nog märkligaste maten (tror jag) nämnligen potatis, sås och köttbullar inlindrade i bacon... emellan köttbullen och baconet liggen en bit vitlök:P Visst låter det konstigt? Det tyckte jag oxå tills jag fick smaka på det och jisses vad smaskiga dom var:) Nu kom jag på ytterligare en sak som ska göras... Den 4e ska vi på rutinultraljud;) Så det finns ju något att längta efter oxå. Missförstå mig inte, jag längtar tills Amelia börjar dagis igen så att hon får träffa sina kompisar igen och själklart till skolan börjar så att jag får träffa mina goa klasskompisar, eller ah Tina iallafall:P Nä, nu ska jag lämna plats för grannen (Freddan) som behövde låna datorn en liten stund.


Kommentarer
Anonym

Hej vännen! Såg ditt inlägg och tänkte bara berätta att de har varit problem med skolportalen under sommarn kom in häromdagen och såg någon notis om att de varit problem med inloggning. Hoppas du klarar provet har du de första veckan eller? För de verkade som om att kursintron inte startade från 17-18 skrev av de här hemma så vi kan höras en dag om du ej kommer in där för jag ha skrivit ner tider och datum. Ska bli kul att börja snart! Hoppas allt är bra med dej! =)

2009-07-31 18:46:53

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0