Utbildad

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag. Har faktiskt inte haft tid till det. I onsdags gjorde jag iallafall mitt sista prov i skolan och fick Godkänt! Wiie, nu är man utbildad:) Nu vill jag bara flytta in i trean och få fram vår lill* bebis till världen så att man kan njuta av att bara vara tillsammans med sin familj... Slemproppen gick i Torsdags oxå, så nu vet man med säkerhet att det går framåt och (att man är gravid) jag som just undrade varför jag lagt på mig så mycket. Haha! Tyvärr känns inte allt på topp just nu trots att jag borde vara över lycklig, tänker dock inte skriva om det i detta inlägget utan ni kan läsa lite i nästa om vad det handlar om.

♥Utan er är jag ingenting♥


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0