Tandvärk

Hej hallå alla goa och glada! Nu har det blivit väldigt g l e s t här igen. Är ledsen för det men har faktiskt inte orkat pga att jag har haft fruktansvärd tandvärk i veckor nu. Dock har jag hunnit med ett och annat ändå. I Måndags var jag på mödravården där bebisens hjärtljud låg uppe i 190. Barnmorskan skickade mig akut till förlossningen där dem tog en ctg kurva, som visade sig vara fullständigt normal? Hel tokigt! Måste varit för att jag var uppskrämd över mitt tandläkarbesök som jag skulle på efter mvcbesöket. Det ända som cirkulerade i mitt huvud just då var ju att jag säkert skulle behöva dra ut någon tand:( Hade ju inte helt fel heller. När jag kom dit så sa han att han var tvungen att dra ut min ena visdomstand i underkäken eftersom att den låg och tryckte emot dem andra tänderna. Där låg jag skiträdd och skakade medan han njöt av att plåga mig. Har ytterligare en tid den 4/1 och då ska han dra den andra i underkäken oxå. Efter det hoppas jag på att slippa ha ont mera. En sak förundrar mig faktiskt... Varför heter det egentligen visdomständer? Jag känner mig inte ett dugg mindre vis för att han drog ut en, snarare känner jag mig riktigt mycket klokare nu än innan. Hehe! Nu har jag gått in i graviditetsvecka 37 oxå, i den veckan föddes Amelia så jag hoppas, hoppas, hoppas att h*n vill skynda sig lite nu;) Är så glad över att jag har Amelia när allt känns jobbigt. Hon har varit så snäll och "blåst" mig i munnen när jag har haft ont och så har hon sjungt massa sånger för att få mig att sluta gråta:D 

♥Lilla Sessan sjunger -I ett hus vid skogens slut.


Kommentarer
You Know Who

Nawe, lilla snuttan, nu äcker de.. nu äcker de.. :)

2010-01-03 23:49:58
URL: http://www.fjoompan.blogspot.com

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0