Sjukling

Ja idag vaknade vi här hemma och gav oss iväg för att handla hem lite smått och gott. På hemvägen ringer telefonen och det är Lena från dagis som ville att vi skulle hämta Amelia som hade kräkts efter lunchen. Självlart ska hon bli sjuk när mitt äntligen börjar lugna ner sig, eller nja förutom att jag känner mig som en hösäck:P Jag åker iallafall ner till dagis för att hämta henne. När jag kommer hittar jag henne helt utslagen på en soffa i köket. Hon skiner upp som en sol när jag kommer och jag blir helt varm inombords.Fröken Lena tittar på mig och säger: Jag vill inte lägga mig i, men jag måste bara fråga av nyfikenhet om det är sant att Amelia ska få en lillebror till jul... jag skrattar och säger nej men i Januari. Hon berättar att Amelia har tjatat sedan hon kom tillbaka till dagis om att tomten ska lämna en lillebror till henne:D Haha! Snacka om skvallerbytta!;) Här kan man ju inte hålla någonting hemligt. Hur som helst cyklade vi hem och nu sitter vi här och tittar på pippi i vanlig ordning... bara fem timmar kvar av filmen nu... I övrigt har det hänt en hel del i dag, men det är inget jag orkar eller vill skirva om här i bloggen. Iskall inombords? Hmm, fine. Skiter i vilket, tro vad du vill.

♥Gammal bild på min lilla älskling♥

-Och någons rumpa!!!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0