Sjuk

Hej gott folk! Nu är jag tillbaka efter nästan en veckas uppehåll? Har inte varit så pigg och fick därför vistas på sjukhuset natten till Lördagen. Visade sig att magmunnen var irriterad så därav har jag haft svårigheter att andas. Fick panik i Fredags kväll när jag skulle gå och lägga mig och jag riktigt kände hur det täppte till i luftrören och gjorde ont i mellangärdet. Hur som helst så har jag kunnat vila upp mig eftersom att Amelia har varit hos mamma sedan i Fredags. Var egentligen meningen att jag skulle följa med Freddy upp till hans bror Johnny idag för att fira hans födelsedag. Men kände mig inte så pigg på det. Istället har jag ägnat mina timmar i väntan på Freddy åt att kolla film, film och åter film. Nu ska jag iallafall gå och lägga mig:)


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0