Helgen

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka efter en trevlig helg:) I Lördags åkte vi ju in till sailet som bestämt. Först när vi kom in till stan gick vi hem till kusin Daniel "Dampy" som precis flyttat till egen lya inne i stan. Där fick vi kladdkaka med vaniljsås till, mums vad det var gott. Efter det gick vi ner för att kolla om det var något att ha. Daniel och jag tog oss en vända i virvelvinden medan Freddy spelade upp sina pengar på nalle automaterna, ja, ni vet den där klon man ska fånga upp saker med:P Faktiskt brukar Freddy ha riktig tur när han spelar på dem, men inte denna gången:( Efter det gick vi upp på stan och käkade och sen mötte vi mamma nere på sailet. Vi gick in i ett öltält där alla, precis alla drack öl och var fulla, ja alla utom jag:P Men jag hade dock ganska trevligt ändå. Framåt 01.00- tiden på natten kände vi att det var dags att bege oss hemåt eftersom att Freddy skulle köra folkrace på Söndagen och skulle upp kl 06.00 på morgonen för att åka till Asarum. På en fullpackad buss satte vi oss i väntan på att "buss rösten" skulle säga -Nästa, Carlandravägen! Till slut gjorde hon det och vi kunde äntligen krypa i säng när kl var runt 04.00. När jag vaknade vid halv tolv på Söndagen så var det dags att stressa iväg för att åka och kolla på folkracet. Fyra gapiga och tjatiga ungar hade vi med oss. Med Amelia inräknad, så tro vad ni vill men hon var ingen ängel den inte! Hur som helst hade vi otur eftersom att det fanns en kiosk på folkrace banan. Det man fick höra i timmar var ett evigt tjat om hur törstiga och hungriga dem var, trotts att dem hade ätit frukost precis innan vi åkte;) Förstod ju att det var godis dem ville ha. Hemresan var relativt lugn förutom att man hörde ett skrik i från baksätet om att den eller den var dum eller att den eller den slogs;P Puuh, vad skönt det var att komma hem igen! Hihi... Nu måste jag avsluta eftersom att jag skulle behöva ta mig en lååång och varm dusch innan jag ska sova!

-Tyvärr gick älsklingen inte till final eftersom att det fattades ETT poäng!

"Men det gör inget, för vi har hela bokhyllan full med pokaler ändå."


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0