Dags att börja

Ja, nu är det verkligen på tiden att jag sätter igång med pluggandet på alvar här hemma. Dock har jag varit sjuk och nu Amelia men imorgon ska hon till dagis så då ska jag ta mig i kragen och verkligen göra det jag ska. Saker som står på listan just nu är:

Öva till Geriatrik provet [ ]
Sjukvård [ ]
Rep. metodövn. Måndag 14/9 kl 09.00-12.00 [ ]
5 veckors praktik v.39-43 [ ]
Etik och livsfrågor [ ]

Har även annat som måste göras:

Mödravårdcentralen 31/8 kl? [ ]
Ultaljud 1/9 kl 13.45 [ ]
Diabetes mott. 8/9 kl 10.00 [ ]
Diabetes dr Thomas 18/9 kl 10.00 [ ]

I övrigt har jag köpt mig en ny, eller njae... en begagnad bättre mobiltelefon. Det är en samsung och den är rosa;) Älskar den, trotts lite skönhetsfel här och var!


Kommentarer

Designen är gjord av: Rebecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0